Kantine commissie

De Kantinecommissie is verantwoordelijk voor het draaiende houden van de kantine.
 
Taken van de kantinecommissie zijn:
• onderhouden van contacten met leveranciers
• bepalen van het assortiment en overeenkomstig de verkoopprijs vaststellen
• inkopen van drank/etenswaren en de voorraad bewaken
• toezicht houden op uitvoering verantwoord alcoholgebruik
• controleren van afleveringsbonnen en facturen voldoen
• aantrekken en inwerken van nieuwe barmedewerkers
• kantinerooster maken 
 
Dit is een greep uit de taken van deze commissie. Niet alleen tijdens de competitiewedstrijden en grote toernooien, maar ook tijdens andere activiteiten en drie doordeweekse avonden, is het goed toeven in de kantine of op ons terras. In samenwerking met de andere commissies organiseren we feestelijke activiteiten.
 
De huidige commissieleden: Patrick Ruberg, Albert Schaap, Annelies van Everdingen, Astrid Amersfoort, Margriet Fokkema en Mirjam van Hal hebben aangegeven te stoppen met hun taken. We bedanken hen voor hun jarenlange inzet en hulp. Momenteel zijn we druk bezig met het samenstellen van een nieuwe kantine commissie. We stellen de nieuwe commissieleden graag aan u voor, als dat rond is.

 
Wil je meer weten over het reilen en zeilen van de kantinecommissie of heb je interesse om actief mee te draaien in deze commissie of bardiensten te doen? Mail dan naar: [email protected]
Via de clubapp (dienstenplanner) kun je ook bardiensten inplannen.

 

Bardienstrooster 2020

Checklist bardienst tijdens coronacrisis

 

 

 

 

Bardienstrooster 2020.pdf Checklist bardienst DEF.pdf